Transportul de retur COVID din Ucraina

Între timp, întreaga Europă pare a fi cuprinsă de al doilea val de coronavirus. Numărul de cazuri este în creștere în multe țări și se fac din nou mai puține călătorii. Cu toate acestea, încă se mai întâmplă ca pacienții să se îmbolnăvească de COVID-19 în timpul unei șederi în străinătate și apoi să dorească să fie transportați rapid înapoi acasă.

avion ambulanță, ambulanță terestră

Săptămâna trecută am mai efectuat un astfel de transport de retur COVID - de data aceasta din Ucraina în Germania. Fratele clientei noastre s-a infectat în timpul unui sejur în apropiere de Kiev și se afla în carantină internă. Întrucât tratamentul spitalicesc nu a fost posibil în Ucraina, pacientul a dorit să fie tratat în continuare în Germania.

Transportul retur cu ambulanța aeriană

Un zbor de retur cu o aeronavă de linie era, bineînțeles, exclus pentru pacientul cu potențial infecțios. Numai o ambulanță aeriană putea asigura un transport sigur, care să nu încalce reglementările privind carantina. Prin urmare, în ziua următoare misiunii, am pus la dispoziție un avion Piper PA-42-720 Cheyenne IIIA cu echipament medical modern pe Aeroportul Internațional Zhuliany din Kiev.

Clienta noastră a decis să facă rost ea însăși de o ambulanță terestră care să transporte pacientul până la ambulanța aeriană care îl aștepta la aeroport. Acolo, el a fost preluat de echipa noastră medicală, iar la scurt timp, Piper Cheyenne a decolat în direcția Germaniei. După aterizarea pe aeroportul din München, ambulanța noastră terestră a continuat transportul până la un spital din apropiere.

Bineînțeles, pacientul a rămas izolat pe toată durata zborului de retur, în așa fel încât să fie respectată carantina. În acest scop, am folosit o unitate de izolare modernă, care împiedică transmiterea virusului creând presiune negativă în interior. Prin intermediul unor porturi speciale, echipa noastră medicală a avut libertate totală de acțiune fără a fi în pericol de a se infecta.

După sosirea ambulanței noastre la spitalul de primire, sora pacientului a avut timp să ne mulțumească în mod explicit pentru organizarea excelentă a transportului. Noi îi dorim pacientului nostru toate cele bune și o recuperare rapidă și completă.

Contactați-ne

Aveți întrebări suplimentare sau doriți să ne trimiteți o solicitare de informații fără obligații? Atunci ne puteți contacta zilnic, 24 de ore din 24. Luați legătura cu noi:

Contactați-ne